LID WORDEN

Hoe wordt je lid van onze club?

Leuk dat je voor onze club gaat kiezen.

Op BHV kan je deelnemen aan groepslessen. De groepen zijn ingedeeld volgens het kunnen/leeftijd van de hond.

Pups tot 6 maanden zijn welkom vanaf het moment dat de hond de nodige inentingen heeft gekregen.

Is je hond ouder maar wil je toch graag aansluiten, stuur ons dan eerst een mailtje om een afspraak te maken.

Enkel na een positieve evaluatie van het gedrag van je hond, kunnen we jullie toelaten in onze groepslessen.

Zijn er werkpunten die een persoonlijke aanpak vragen, dan kan je hiervoor terecht bij één van onze gediplomeerde honden gedragscoachen.

Hoe inschrijven?

• Na het invullen van onderstaand formulier zal je uitgenodigd worden tot het betalen van het lidgeld. Je lidmaatschap gaat in vanaf de dag van betaling voor 12 maanden.
  • Na ontvangst van je betaling, wordt je toegevoegd aan een What’s App groepje van je klas.  Deze groepjes kunnen gebruikt worden voor last minute communicatie.

• Wij vragen aan onze leden die een les willen bijwonen, om zich aan te melden via ons online boekingssysteem. Omdat we ervoor kiezen om onze lesgroepen beperkt te houden, kunnen we op basis van de inschrijvingen een extra lesgever/instructeur voorzien.
Geslacht
Ervaring